środa, 20 lutego 2013

CANDY litewsko-wiosenne u mARTy

Czy wiecie, że na Litwie kalendarzowa Wiosna zaczyna się już 1 marca...??!
A że i Litwę i Wiosnę K O C H A M niezmiernie, więc postanowiłam urządzić z tej okazji Candy...
Przygotowałam wiosenny zestaw:


Znajdują się w nim zrobione przeze mnie kolczyki - bukiety w wazonach ;)
(jedne z najbardziej wiosennych, jakie kiedykolwiek wyszły spod mych rąk)


a do tego garść przydasiów:
wiosenne tasiemki
guziki
bursztyny
koraliki z lawy wulkanicznej
koralowce
piasek pustyni
szkło weneckie
koraliki kwiatkowe
kolorowe sznurki
podstawy do kolczyków
bigle
szpilki
i inne
...
:)

Wszystkich, którym podoba się przygotowany przeze mnie "cukierek", zapraszam do wzięcia udziału w zabawie :)

To teraz ZASADY:
1. Napisz komentarz pod tym postem, zgłaszający chęć wzięcia udziału w Candy
2. Umieść baner z linkiem do Candy w bocznym pasku Twojego bloga
3. ...nie masz bloga...? To zamiast punktu drugiego wpisz swój e-mail i obiecaj modlitwę za Litwę :o)

Wysyłka (ze względu na koszty) tym razem na terenie Polski, no i Litwy :o)

Zapisy trwają do 28.02.2013.
Ogłoszenie wyników nastąpi 1.03.2013 czyli w dniu, w którym Litwa świętować będzie Pierwszy Dzień Wiosny...




30 komentarzy:

  1. Zazdroszcze Litwinom że tak szybko będą świętować wiosne. Na cand z przyjemnością się zapisuję.baner wkleję za jakąś godzinę, jak zasiądę przed moim laptopkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Zgłaszam się do Twojego Candy :)
    Banerek już jest wstawiony na http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zgłaszam się do twojego candy ^^
    Bannerek wstawiony na http://diy-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią przyłączam się do zabawy. Przygotowałaś świetne prezenty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczności! Może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje candy to wielka uczta z suto zastawionym stołem :) nie wypada się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie cudowności chcesz oddać, bardzo chętnie je przyjmę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką przyjemnością zapisuję się! Może dopisze mi szczęście, więc trzymam kciuki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz też marzę o wiośnie. Z chęcią się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie się zapiszę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ^^
    Bannerek wstawiony tutaj ; ) : http://oldziaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Zapraszam do siebie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że przyjdę po cukierka! :) Tylko myślę i myślę nad tą rocznicą i to opóźnia moje zgłoszenie...;)

      Usuń
  13. ja również chęynie się zapiszę :) po takie skarby :)
    pozdrawim serdecznie, Kwiat_wisni7

    OdpowiedzUsuń
  14. ustawiam się w kolejce:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie tutaj :) Staję w kolejce po te cudowności :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja rowniez dopisuje sie do kolejki:) swietne te kolczyki, ktore zrobilas do candy:) a przydasie superasne :) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiosna ahhhhhh staje w kolejce bo mi tak wiosny brakuje i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się pomysł z wcześniejszą wiosną i patrząc na te słodkości aż trudno im się nie oprzeć :)Chętnie się zapisuję ! Pięknie to wszystko wygląda!
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Litwa jest piękna, byłam:)
    A tu takie bogactwo, że ustawiam się w kolejce. pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką chęcią zapiszę się na Twoje piękności ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością ustawię się w kolejkę po te cudowności:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Wielką przyjemnością wezmę udział w rozdawajce a za Litwę modlę się często

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Ja również z utęsknieniem czekam na wiosnę:) Pozdrawiam:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Och i ja się zgłaszam z ogromna chęcią :D ale się ciesze iż jeszcze zdążyłam :D przepiękne prezenty, jakie urocze wiosenne kolczyki, i tyle przydasi :D Pozdrawiam ciepluchno... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uff, zdążyłam...z przyjemnością zaopiekuję się tymi słodyczami ;-)
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. wpadłam przypadkiem na Twoje candy, i był to bardzo miły przypadek, bo candy śliczne :) cukierka z chęcią przygarnę, więc zgłaszam się, a banerek zamieszczam w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam wiosennie :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolczyki są śliczne :).
    A przydasie bardzo by mi się przydały :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń