piątek, 12 kwietnia 2013

NARESZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










6 komentarzy:

  1. Ojej! Jakie piękne fotki!!! I jakie krokusy. Widzę, że wiosna u Ciebie w pełni!
    Zapraszam na kolejną wymiankę u mnie - tym razem komórczakową.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaaaa, pięknie - w końcu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Paczuszka wymiankowa już wysłana. Niestety trochę się to opóźniło i bardzo przepraszam. Mam nadzieję, że na poniedziałek dojdzie. Proszę o wiadomość jak już dojdzie. Ja dziś otrzymałam swoją i jestem zaszokowana,dostałam przecudne prezenty i bardzo dziękuję. Śliczna podusia, świetne przydasie i taaka duuża paczka... Ale byłam podekscytowana jak ją otwierałam. Jejusiu, ale fajnie dostawać niespodzianki. Uwielbiam wymianki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało...:)
      Aha... po wysłaniu paczki zdałam sobie sprawę, że zapomniałam włożyć do środka dobranocne kolczyki - drewniane księżyce...;o)
      Ja też jestem fanką wymianek! :o)

      Usuń
  4. BARDZO mi się wszystko spodobało. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie wspaniałości. Mam nadzieję, że moje prezenciki też przypadną Ci do gustu. Przepraszam, że piszę tutaj w sprawie wymianki, ale nie mam do Ciebie maila. A w ogóle chciałam napisać jeszcze, że Twój blog jest bardzo ciekawy, ładne rzeczy tworzysz, takie oryginalne i zabawne. Będę często zaglądać do Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń