wtorek, 12 marca 2013

Powymiankowo

Dzięki Ani wzięłam udział w mojej pierwszej blogowej wymiance. Wymianka miała temat, który mnie zauroczył: "Sekrety kobiecej torebki". Wprawdzie każdy kto mnie zna dobrze wie, że zamiast torebki noszę plecak, gdyż żadna torebka ani torba nie potrafi pomieścić moich "sekretów", a jeśli już (cudem) pomieści, to nie odbywa się to bez uszczerbku dla mojego kręgosłupa. A plecak jakoś daje radę ;) (choć niejeden już wymiękł w boju).
I tak jest odkąd pamiętam :)
Już w podstawówce słuchałam ze zrozumieniem i uśmiechem piosenki Sikorowskiego:

Damska torebka
Muzyka i słowa: Andrzej Sikorowski

Torebka kobiety - tajemnica której wciąż
nie mogę zgłębić to jest coś jakby warkocz u komety
do ramienia przywiązany księżyc
W torebce kobiety
klucz do domu tramwajowe są bilety
kłębek planów gotowych do snucia
papierosy albo guma do żucia
portmonetka z maleńkim kasztanem
jakiś kwit zapomniany na amen
dwie pigułki przeciwko migrenie
w buteleczce perfumy "Marzenie"
Torebka kobiety pozostanie dla mnie zawsze tajemnicą
to jest coś jakby warkocz u komety
która właśnie przelatuje nad ulicą
W kobiecej torebce
Jest długopis i pomięte są przylepce
czyjś telefon pisany w pośpiechu
I pomadka czerwona od grzechu
Jest chusteczka bo czasem się płacze
list do nikąd bo zgubił się znaczek
I maskotka od kogoś na szczęście
A mnie tak przeczucie szepce ,
że czasami w tej torebce
gdzieś tam na dnie jest schowane
moje zdjęcie

Do wymianki więc zabrałam się ochoczo :)
Moją wymieniankową parą została Monique
Jak cudownie było dostać od listonosza pakę :) :) :)
Prezent był wprawdzie na Dzień Kobiet, ale cieszyłam się, jakby był to Dzień Dziecka! :)
No to czas się pochwalić co dostałam:

Tak wyglądało to tuż po wyjęciu z koperty:

Tak, gdy zaczęłam rozpakowywać poszczególne części prezentu:

Tutaj cały przecudny komplet uszyty przez Monique:
torba na zakupy
pokrowiec na telefon
etui na kosmetyki
etui na długopis
wizytownik
i breloczek

 Etui na długopis szybko zostało zajęte przez innych mieszkańców...


Podobnie etui na kosmetyki... 

 Do włóczek już świerzbią mnie palce...

Całość mnie zachwyciła i przyniosła mnóóóóstwo radości! :)

A ja przygotowałam dla Monique survivalowy zestaw torebkowy ;) w skład którego weszły: buciki dla jej nowonarodzonej córeczki, portfelik/etui, zawieszka-ptasiek i ceramiczne kolczyki, plus różne niezbędne przydasie, które pozwalają kobietom przetrwać - od chusteczek i kosmetyków, przez słodycze, aż po zapałki i śrubokręciki (bo a nuż akurat dziś będą potrzebne?)


Podsumowując:
Wymianka była superowa!
Dzięki Moniś za wszystkie skarby :)

***

A teraz idę montować posta o Candy...

3 komentarze:

  1. Prezenty, które otrzymałaś są super, podobnie z resztą jak te , które zrobiłaś. Super wywiązałaś się z wymianki, za co bardzo serdecznie dziękuję. Pozdarwiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń