piątek, 1 marca 2013

Podsumowanie Wiosenno-Litewskiego Candy i zapowiedź Candy Wiosenno-Polskiego :o)


No to na Litwie podobno już Wiosna...

Czas więc na obiecane podsumowanie:
Moje pierwsze Candy odbyło się w bardzo kameralnym gronie...
Zgłosiło się 29 chętnych na przygarnięcie cukierka.
Tym bardziej dziękuję za odwiedziny i udział każdej z Was!
Żałuję, że nie mogę zrobić prezentu wszystkim jednocześnie...
(w Przedszkolu, w którym pracuję też mi zawsze smutno, gdy nie wszystkie dzieci wygrywają...
tak już mam ;))

No ale trzeba było jakoś wyłonić jednego zwycięzcę...



 
................
.....................
...
iiiiiiiii............................!


Gratuluję! :o) :o) :o)
Poproszę madebymali o przysłanie adresu na martoovka@gmail.com

Dorzucam mały słodko-herbaciany załącznik przywieziony z Litwy, coby wśród tej wiosenności nie zabrakło i akcentu litewskiego!


***

Chciałabym też podziękować Ani za to, że była pierwszą uczestniczką mojego pierwszego Candy :)
Poczułam się baaaaardzo zachęcona :)
Aniu, podeślij też adres, proszę, bo chciałabym wysłać mały dziękczynny drobiażdżek. [ale trudny wyraz...]

***
No a Wszystkich chciałabym zachęcić:
nie zapomnijcie o mnie zbyt szybko ;o)
gdyż zabawa spodobała mi się na tyle, że lada dzień wystartuje nowe Candy u mARTy, tym razem inspirowane powitaniem Wiosny polskiej, a zatem mające swój finał 21.03.2013.

Tymczasem życzę nadziejnego oczekiwania na Wiosnę.




10 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam wiosennie i dziękuję za miłą zabawę :-), oczywiście gratuluję szczęśliwej wylosowanej

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się na następne candy ;-) Gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście gratuluje zwyciężczyni, a poza tym chciałam dodać, że urocze tło ma Twój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dostałam lawendowy bukiet na zakończenie roku szkolnego i obfotografowałam go ze wszystkich stron ;o)

      Usuń
  6. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję zwyciężczyni! Pozdrawiam wszystkich uczestników!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowwww:)wygrałam swoje pierwsze candy:)Dziękuję za gratulacje:)Cieszę się całą sobą:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń