środa, 13 marca 2013

Wiosenne Candy

Zapraszam serdecznie na obiecane Candy Wiosenne :)


Co zrobić, by wziąć udział w mojej zabawie?
1. Napisać komentarz pod tym postem, wraz z numerem wybranego prezentu
2. Umieścić powyższy baner na blogu, z linkiem odsyłającym do niniejszego posta (kto bloga nie ma - siłą rzeczy - banera nie umieszcza ;) w takim wypadku proszę jedynie o podanie maila)
3. Pokochać Wiosnę

***

Na wiosenne Candy przygotowałam kilka prezentów z myślą o tym, by osoba, która wygra wybrała sobie sama taki, który podoba jej się najbardziej:

Kandydat nr 1 

Kandydat nr 2 
   

Kandydat nr 3

Kandydat nr 4

Kandydat 5

i
Kandydat nr 6 

Nr 1 to multikolorowa wiosenna czapka z guzikiem (na zdjęciu wygląda trochę jak kapelusik, w rzeczywistości ładnie przylega do głowy), nr 2 to wiosenna czapa typu "worek" tudzież "smerf" z różyczką, nr 3 to ciepłe papuciątka z wiosennym kwiatkiem dla jakiejś małej Panienki - długość 9-10 cm,
numery 4, 5, 6 to różnego rodzaju kolczyki, wszystkie jednak o tematyce mocno wiosennej :)

Oprócz wybranego "hendmejdowego" prezenciku załączam również wiosenne dodatki

takie jak:
wiosenne kurkowe klamerki, tudzież klamerkowe kurki

Wiosenny krowiasty brulion w kratkę formatu A-6 plus różnokolorowe pisadła i miniflamastry

Motylowy zestaw wiosennych pudełek do samodzielnego złożenia

Trudno wyobrazić sobie Wiosnę (a zwłaszcza marzec) bez kotów, więc jest i element koci:
przylepne kocie karteczki i zakładki (których na poniższym zdjęciu NIE znajdziecie ;))

Plus mały woreczek wiosennych przydasiów i jakiś słodki dodatek.

No, to by chyba było na tyle...

Wysyłka raczej tylko na terenie Polski.
(Chyba, że ktoś spoza granic jakoś mnie przekona ;))

Zabawa trwa do 20.03.2013.
Mam nadzieję, że wyniki uda się ogłosić w Pierwszy Dzień Wiosny.
Zapraszam!


mARTa

58 komentarzy:

  1. Pierwsza:)Ustawiam się po 1:)Może i tym razem mi się poszczęści:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że znów startujesz! :o) Bo to oznacza, że pierwszy prezent musiał się spodobać :O)

      Usuń
  2. To ja też prosiłabym o numer 1, jeśli uda mi się wygrać :) Banerek już wklejony na http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pozdrawiam, będę do Ciebie zaglądać :o)

      Usuń
  3. Ja poproszę cukierka i wiosenny uśmiech! Odbiór osobisty 21 marca. PS.O modlitwie za Litwę pamiętam! Karolina M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech mam trochę zmrożony, ale może się jakoś wiosennie uśmiechnąć uda :o) PS. W imieniu Litwy - dziękuję :o)

      Usuń
  4. Czekałam, czekoałam i się doczekałam. Stoję w kolejce po 6! Choć chętnie zgarnełabym wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosiłabym o kandydata numer 5! I liczę ... liczę, że uda mi się zgarnąć te slodkie candy ^^
    www.dessireart.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kandydat nr 3 przemówił do mnie - ustawiam się w kolejce:)
    faajnykosmetyk@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanie w kolejce - ciężka sprawa...;o)
      Powodzenia zatem!

      Usuń
  7. I ja się tutaj przybłąkałam,
    numerek 1. z listy wybrałam ,
    wiosnę kocham i wyczekuję,
    banerek zaraz na blog przekopiuję.
    Pozdrawiam ciepluchno
    Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszyki cenię
      Wierszyki lubię
      Choć miast je pisać
      Szydełkiem dłubię

      Pozdrawiam :o)

      Usuń
  8. Ja także spróbuje szczęścia i z przyjemnością przygarnęłabym nr 3 :) A wiosnę kocham i strasznie za nią tęsknie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem Wiosny życzę...
      PS. Zrób jakieś Candy czy cuś, a najlepiej jakieś rozdanie dla wszystkich :D bo jeszcze mi z myśli nie chcą zejść Twoje ostatnie słodycze...

      Usuń
  9. Ehh, widzę, że wcięło mi komentarz... Zatem jeszcze raz... Również tęsknię za prawdziwą wisoną, która trwa dłużej niż 3 dni... A cukierasy są prześliczne i trudno wybrać, tylko jedną rzecz... Ale skoro trzeba jedną, to 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja staję w kolejce po te piękne rzeczy. Spodobała mi się kandydatka nr 6. Zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com A co do wiosny to wreszcie musi nadejść bo ile można na nią czekać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. tak jak obiecałam :) wszystkie cukieraski są śliczne, więc wybór trudny, wybrać jednak trzeba, więc wybieram numer 3.
    Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za udział w mojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana wiosna to ogród, spacery, nowalijki WIOSNA to życie to My , jesli wygram to pomyślę, ale tak naprawdę wszystko jest ciekawe ładne i trudno jest wybrać z tych śliczności pozdrawiam Dusia ale jesli zapuka to szczęście to moje namiary; danuta.angulska@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No boskie prezenty!Ja bym wybrała nr 2, bo uwielbiam ten kolor:) Wiosnę kocham od zawsze, a banerek już umieszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne nagrody, zgłaszam się i ja
    wybrałabym czapkę nr 2
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Dołączam do zabawy. Wiosna pokochana już od dawna. Banerek zamieszczony. A wybór padł na kandydata nr 6. :) Nietypowy wzór wiosennych kolczyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna pokochana, znaczy się najważniejszy wymóg spełniony.

      Usuń
  16. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:)

    Gdy tyko nadejdzie Pani Wiosna
    będę szczęśliwa i radosna
    a gdy wstanę z chęcią o świcie
    będę podziwiać żonkile w zachwycie
    podmuch wiatru rześki i wiosenny
    sprawi, że żaden dzień nie będzie już senny
    a gdy pojawi się bocian na łące
    będzie zwiastował kwiaty kwitnące
    przylecą również piękne żurawie
    zagoszczą obok mego domku nad stawem
    przebiśniegi wyjdą na świat
    i z wiosną będą żyć za pan brat
    kocham więc wiosnę ponad życie
    a o tej porze roku czuję się znakomicie:)

    Wybrałabym czapeczkę nr 2, ponieważ ma piękny soczysty kolorek:)
    Pozdrawiam gorąco i wiosennie:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no chciałam jakoś ładnie odpowiedzieć rymowo, ale jak zacznę teraz tworzyć, to się spóźnię z wynikami Candy ;)

      Usuń
  17. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl
    Czapeczka nr 2 jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem chętna:)
    Ciężko coś wybrać, ale decyduję się na nr 1
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    Pozdrawiam wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się i ja :) uwielbiam różowy, zatem dla mnie czapeczka nr 2 :) Cieplutko pozdrawiam i zapraszam czesciej do siebie. http://malefantazjeoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zabawa trwa do dzisiaj, więc mam nadzieję, że mój wpis będzie się jeszcze liczył. Bardzo podoba mi się kandydat nr 4. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się przeogromnie spodobała 3.
    Szczerze powiedziawszy największy problem mam z ostatnim punktem, no bo jak ja mam ją kochać, jak ona wiecznie się spóźnia?! ale słońce tak ładnie świeci... śnieg topnieje... Może mi się trochę uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niechże się uda, bo będzie dyskwalifikacja! ;)

      Usuń
  22. Piękna jest pierwsza czapka, ale jeśli zmienisz zdanie na temat dostawy, byłbym szczęśliwy :)
    objąć,
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, jeśli to właśnie Tobie się uda, uznam, że tak miało być i zmienię zdanie :o)
      Objąć,
      Marta
      :o)

      Usuń
  23. z rozkoszą wielką.. ooo jejku jejkuuuu.. :) to ja 2-kę bym chciała.. :)) Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  24. toi ja się zgłaszam :)
    baner zaraz wstawiam i chętnie przygarnęłabym kandydata nr.6 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szybciutko ustawiam się i ja :-)
    kandydatka nr 2 rewelacja :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam wiosennie patrząc na piękny śnieg za oknem :)

      Usuń
  26. A ja poproszę nr 5;) Wiosenne kolczyki;) Brulionem też nie pogardzę;) Dołączam z chęcią do witryny

    adres anydalla małpa gmail kropka com

    OdpowiedzUsuń
  27. Skoro już pierwsze miejsce jest zajęte, to może spróbuję załapać się na ostatnie. Mój typ to smerfowa czapka nr2.
    A wiosna...tuż, tuż...widziałam już za oknem Żurawia...:)
    Pozdrawiam hendmejdorkę :)
    Lina0209

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a ja póki co widzę jak za oknem Wiosna Szamo-cze się z zimą...
      PS. Nie udało Ci się załapać na miejsce ostatnie :(

      Usuń
  28. Witam Szanowną Panią :)
    ...może jeszcze nie jest za późno...
    Jak dla mnie, to kandydatka nr 1 wygląda jak wiosna,
    kolorami śmieje się radosna.
    Daje nadzieje na cieplejsze jutro,
    że nie będę musiała do sklepu biec po sztuczne futro.

    jakby co, to odbiór osobisty :)
    Sówka Asiówka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po futro do sklepu niech nie biegnie Sówka
      bo wdzianko jej może wydziergać martoovka!

      Usuń
  29. Kocham wiosne, kocham! Z drzeniem serca niesmialo wybieram nr 2 aczkolwiek za ten kolor grozi mi eksmisja...info@angielski.poznan.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki!
    Link do Ciebie zadomowił się już na dobre w moim "szperaniowym" blogrollu ...

    OdpowiedzUsuń